מדיניות משלוחם והחזרות

אתר טכנו-יוש מציע אפשרויות לרכישת מוצרים מתחום המחשבים, הסלולר ואלקטרוניקה

כל המוצרים הדיגיטליים ישלחו ללקוח לתיבת הדואר האלקטרוני אותו הלקוח הזין בעת ההזמנה

מוצרים פיזיים ישלחו בחלקם ישירות ממלאי החנות וחלקן יצאו ללקוח ישירות מהיבואן

זמני אספקה וסוגי משלוח:
רישיון דיגיטלי:
זמן האספקה לתוכנות ורישיונות הינו עד יום 24 שעות מרגע ההזמנה

שאר המוצרים:
משלוח מהיר ברחבי יו"ש : 35 ש"ח (1-3 ימי עסקים)
משלוח מהיר לכל הארץ : 45 ש"ח (1-3 ימי עסקים)
משלוח לנקודת איסוף לכל הארץ : 20 ש"ח (2-5 ימי עסקים)

יצוין כי הזמנות שיכנסו בימי שישי/שבת או ערבי חג/חג יטופלו ביום העסקים העוקב.

אנו עושים את מירב המאמצים להעניק לכלל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר ולספק את ההמוצרים במהירות האפשרית.

ניתן להתעדכן בנושא דרך שירות הלקוחות שלנו.
זמן האספקה הממוצע (בתקופת שגרה) מרגע קבלת ההזמנה באתר ועד ההגעה לבית הלקוח: שלושה ימי עסקים.

ימי אספקה באתר אינם כוללים את יום ההזמנה, ימי שישי, שבת, ערבי וימי חג.
לכל שאלה ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות.

  • בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה תועבר לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
  • החזר, שינוי או ביטול הזמנה של מוצרים יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.
  • ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
  • אם ההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
  • החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
  • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר, יחולו ההוראות הבאות:
    על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו; לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
    המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
    העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
    יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
  • במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהלקוח תחול על האתר והאתר ידאג להחלפתו.
  • מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. אם לאחר בדיקת האתר משחק הקופסא ימצא תקין, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
  • לא תתאפשר החזרת ״מידע״ כהגדרתו בחוק המחשבים, לרבות נתונים, סימנים, מושגים או הוראות, בהתאם הוראות סעיף 14ג(ד)(3) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-198.
  • התכנים הדיגיטליים המוצעים לרכישה באתר מעניקים גישה מיידית לצפייה ו/או שימוש בתכנים הדיגיטליים לאחר רכישה, לכן בשל אופי השירות כאמור, שינוי ו/או ביטול רכישת תכנים דיגיטליים לאחר קבלת גישה לתכנים, לא יתאפשרו והרוכש לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו, והכל בהתאם להוראות סעיף 14ג(ד)(5) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
  • לא תתאפשר החזרת מוצרים ו/או מוצרים דיגיטליים שיוצרו במיוחד בעבור הלקוח בעקבות העסקה, כגון מחשבים שהורכבו במיוחד עבור הלקוח ולפי דרישותיו, בהתאם להוראות סעיף 14ג(ד)(4) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
    האמור בסעיף 8 לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

לפתיחת קריאת שירות, בקשת החזרה או פנייה אחרת לשירות הלקוחות

טופס קריאת שירות